1. Ранкові вправи та контрастний душ.
Зарядка, як відомо, додає енергії, а душ проганяє геть сонливість та додає свіжості думкам.
2. Чергування діяльності.
Щоб не заснути під час виконання монотонної роботи, або навіть просто взятися за неї, просто чергуйте одні справи з іншими. Наприклад, чищення робочих папок із важливими телефонними дзвінками.
3. Перерва через кожних 20 хвилин.
Дозволяйте собі подихати свіжим повітрям, подумати або переглянути кілька відео-роликів. 20 хвилин перерви – це наче й не багато, але ефективно при регулярності виконання.
4. Прибирання робочого місця.
Навіть, якщо прибирання пройде недосконало, з’явиться бажання взятися за іншу справу.
5. Тайм-менеджмент.
Щодо управління часом – методик безліч. Почати можете, наприклад, із розстановки пріоритетів.
6. Забути про все та відпочити.
Бо іноді лінь – це банальна втома. Трохи розслабтеся та починайте працювати ефективніше з новими силами.
7. Не забути себе похвалити.
Не просто так, а після виконання певної роботи. А якщо праця ще й результативна, не забудьте себе нагородити.
8. Розподіл роботи.
Працювати легше, коли ви розбили свою роботу на пункти та виконуєте їх послідовно.
9. Нічого зайвого.
Небажання працювати призводить до того, що ми просто витрачаємо час на дурниці. Дозволяйте собі гортати блоги та сторінки друзів у соц. мережах тоді, коли ви вже щось виконали.
10. Цілі та нагадування.
Варто не лише визначити собі мету на день, але й “набридати” нею собі. Напишіть на аркуші, поставте на заставку, встановіть нагадування на мобільному – будь-що, на що ви мусите зреагувати.
Зарядка, як відомо, додає енергії, а душ проганяє геть сонливість та додає свіжості думкам.
2. Чергування діяльності.
Щоб не заснути під час виконання монотонної роботи, або навіть просто взятися за неї, просто чергуйте одні справи з іншими. Наприклад, чищення робочих папок із важливими телефонними дзвінками.
3. Перерва через кожних 20 хвилин.
Дозволяйте собі подихати свіжим повітрям, подумати або переглянути кілька відео-роликів. 20 хвилин перерви – це наче й не багато, але ефективно при регулярності виконання.
4. Прибирання робочого місця.
Навіть, якщо прибирання пройде недосконало, з’явиться бажання взятися за іншу справу.
5. Тайм-менеджмент.
Щодо управління часом – методик безліч. Почати можете, наприклад, із розстановки пріоритетів.
6. Забути про все та відпочити.
Бо іноді лінь – це банальна втома. Трохи розслабтеся та починайте працювати ефективніше з новими силами.
7. Не забути себе похвалити.
Не просто так, а після виконання певної роботи. А якщо праця ще й результативна, не забудьте себе нагородити.
8. Розподіл роботи.
Працювати легше, коли ви розбили свою роботу на пункти та виконуєте їх послідовно.
9. Нічого зайвого.
Небажання працювати призводить до того, що ми просто витрачаємо час на дурниці. Дозволяйте собі гортати блоги та сторінки друзів у соц. мережах тоді, коли ви вже щось виконали.
10. Цілі та нагадування.
Варто не лише визначити собі мету на день, але й “набридати” нею собі. Напишіть на аркуші, поставте на заставку, встановіть нагадування на мобільному – будь-що, на що ви мусите зреагувати.
Немає коментарів:
Дописати коментар